Wanneer kan ik bij een abonnement mijn volgende bestelling verwachten?
Het is belangrijk om te weten wanneer je de volgende bestelling kan verwachten.
Een voorbeeld: je hebt een abonnement aangeschaft op 2 juni dan wordt de volgende bestelling exact 1 maand later (op 2 juli) weer verzonden.
Abonnementen die voor 08:00 uur zijn geactiveerd, daarvan wordt het incasso proces de eerst volgende werkdag uitgevoerd. Helaas is dit niet altijd gegarandeerd, maar geldt in de meeste gevallen. Als een abonnement na 8.00 uur is geactiveerd, wordt deze 2 werkdagen later geïncasseerd mits je beschikt over voldoende saldo op je rekening.
Vervolgens verandert de status van de bestelling 1 werkdag later van
“wachtend op betaling” naar “in behandeling” en zullen we de bestelling inpakken en versturen via MyParcel of PostNL.
MyParcel of PostNL biedt het pakketje dan binnen 1 á 2 werkdagen bij jou aan!
LET OP: Stel dat het incasso proces in het weekend begint wordt de levering verlengt met max. 2 dagen omdat er in het weekend geen financiële transacties worden uitgevoerd door banken.
Nog even samengevat:
Vóór 08:00 uur geactiveerd: 3-4 werkdagen later aangeboden (bij beschikbaarheid voorraad)
Ná 08:00 uur geactiveerd: max. 4-5 werkdagen later aangeboden (bij beschikbaarheid voorraad)
Incasso proces in het weekend: bovenstaande verlengen met max. 2 werkdagen (bij beschikbaarheid voorraad)
Mocht je nog vragen hebben, mail ons dan gerust op: info@skinrevolution.nl t.a.v. Astrid Koole